מה עושים עם זה? – הכל על תואר בכלכלה וניהול

מה עושים עם זה? – הכל על תואר בכלכלה וניהול

לימודי תואר פותחים דלתות רבות והם הזדמנות מצוינת להרחיב אופקים וגם לרכוש מקצוע לכל החיים. לא בכדי חלומה של כל אמא הוא ילדים עם תואר ראשון (ושני, גם) ולא בכדי במסגרת דרישות התפקיד למשרות רבות נדרש תואר בתחום כלשהו, הרלוונטי לאותה משרה. בעלי תואר, ולא משנה באיזה תחום, מחזיקים במיומנויות שונות וצוברים מידע, לאורך כל תקופת הלימודים, שיכול לסייע להם בהמשך. אחד התארים המבוקשים כיום הוא תואר במסלול של כלכלה וניהול עם התמחות בחוג החדש-חשבונאות באקדמית תל-חי. מה עושים אתו, ומה חשוב לדעת לפני שנרשמים? על כך ועוד, במאמר הבא.

מה מציעים לימודים אלה

לימודי כלכלה וניהול במסלול לתואר ראשון נחשבים כיום, כאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר. מנהלים וכלכלנים הם אנשי מקצוע שתמיד זקוקים להם, בכל תחום ובכל מסגרת. מסלול הלימודים הזה משלב, למעשה, בין שני תחומים שמשלימים זה את זה ותורמים רבות לבוחרים בו. הלימודים כוללים מגוון רחב של קורסים, העוסקים בתחומי הכלכלה השונים ובתחומי הניהול, לרבות מימון וניהול פיננסי, מתמטיקה וסטטיסטיקה, ניהול הייצור, תמחיר ועוד. ישנו שילוב בין תכנים תיאורטיים ללימודים מעשיים על מנת לצבור ידע ולרכוש את המיומנויות הנדרשות למי שרוצה לעסוק בכך בעתיד.

כיום ניתן לבחור במסלול לימודי זה במסלול של לימודי תואר ראשון, מה שהופך אותו למסלול ברמה אקדמית גבוהה במיוחד. העובדה שהוא משלב, כאמור, בין לימודים מעשיים לתיאורטיים, הופכת אותו לכזה שמכין את המסיימים אותו לעתיד, להמשך הדרך, ולאפשרות להשתלב במגוון מקומות עבודה ומשרות שונות. בוגרי לימודים אלה יכולים להתמחות בשוק ההון, בשמאות ומקרקעין, בניהול מערכות מידע ובתחומים נלווים נוספים, מעניינים לא פחות.

למי זה מתאים

לימודי כלכלה וניהול במסלול לתואר ראשון יכולים להתאים לכל מי שרואה את עצמו משתלב בתחומים אלה ומתחבר אליהם. רכב ולוגיסטיקה, מכירות, כספים, תקציבים, בורסה, השקעות ונושאים בנקאיים ופיננסיים שונים נוגעים לתחום לימודי זה ומי שמתעניין בהם ימצא במסלול את המענה הנכון לו. מכיוון שמדובר במסלול המצריך השקעה רבה, נדרשות יכולות גבוהות מהמעוניינים לקחת בו חלק ובעיקר – המוכנות להשקיע מאמץ וזמן בלימודים הללו.

באילו מסגרות אפשר ללמוד זאת

כיום, לימודי כלכלה וניהול במסלול לתואר ראשון מוצעים במכללת תל חי בלבד, שגילתה את הצורך ואת הביקוש לכך והחלה בבנייתו של מסלול מיוחד המחבר בין שני עולמות משיקים. הלימודים הללו מביאים אתם יתרונות רבים והופכים את בוגריהם לבעלי יתרון יחסי על פני האחרים. הסיבה לכך קשורה בעובדה שמדובר במועמדים לתפקיד עם ידע בשני תחומים חשובים שנדרשים למקומות עבודה רבים. כל ארגון ובכל סדר גודל זקוק למנהל טוב וגם לאיש המתמחה בנושאים כלכליים שונים, המהווים חלק חשוב ומרכזי בכל מקום.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5254145
l0FNW0A4cxjnkNYxlvC3tUiLTfC_IPkFdXif3lEGvQs
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-XHe_oGpXTGAYjgpgC_MZDebZzzV7Wr1Zk3z0vRHNplU
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form