רוצים להוביל את דור העתיד? מקומכם איתנו

רוצים להוביל את דור העתיד? מקומכם איתנו

השנתיים האחרונות במיוחד, מאז נכנסה הקורונה לחיינו, הציבה אתגרים משמעותיים ובלתי צפויים למערכת החינוך. הצורך במציאת דרכי חינוך חדשניות ומותאמות לעידן האינטרנט והמאה ה 21 נמצא על השולחן כבר לא מעט שנים, אך הקורונה חייבה מציאת פתרונות שיאפשרו לימודים גם בתקופת הסגרים, מה שחייב את כל מערכת החינוך להוך את כל הידוע והמוכר עד כה, "לעמוד על הראש " לחשוב מחוץ לקופסה ולחשב מסלול מחדש. החוג לחינוך במכללת תל חי בו ניתן ללמוד תואר ראשון וגם תואר שני בחינוך דוגל בחיפוש חדשנות בשיטות הוראה ושם את הנושא בסדר עדיפות עליון.

למי מיועדת תכנית לימודי תואר שני בחינוך?

לימודי תואר שני בחינוך במכללת תל חי מתאימים למגוון סטודנטים:

  • בוגרי תואר ראשון בחינוך במכללה עצמה ובמוסדות אקדמיים אחרים בארץ, כולל מכללות להוראה.
  • לעובדי הוראה שכבר נמצאים בתפקיד ושואפים להתקדם לתפקיד ניהולי, מדובר על כאלה העובדים בחינוך הפורמלי וגם בחינוך הבלתי פורמלי.
  • עובדים ברשויות המקומיות ובשלטון המקומי.
  • בעלי תואר ראשון במדעי החברה או ההתנהגות כמו פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית ועוד המעוניינים להרחיב את היריעה ולהתמקצע בצורה מעמיקה בתחום החינוך.

כיצד בנויה התכנית?

התכנית מורכבת משני חלקים עיקריים. החלק הראשון הוא לימודי בסיס בחינוך אשר מספקים את התשתית ללימודי התואר השני. במסגרת חלק זה של התואר ילמדו הסטודנטים גישות שונות והשקפות בתחום החינוך, השקפות שיכולות להיות מנוגדות זו לזו והסטודנטים ידונו ויבחנו כל נקודת מבט על מאפייניה, יתרונותיה וחסרונותיה. החלק השני בתכנית הוא ההתמחות או האשכול אותו בוחרים הסטודנטים מתוך שתי אופציות:

  • התמחות בניהול: התמחות זו מתאימה לסטודנטים אשר שואפים לעסוק בניהול מערכות חינוך בהמשך או שכבר עוסקים בתפקיד ניהולי ושואפים לתפקיד ניהולי בכיר יותר.
  • ההתמחות באוכלוסיות מיוחדות וחינוך מיוחד: היום לא רק מורים לחינוך מיוחד נחשפים לתלמידים עם צרכים מיוחדים. במסגרת תכנית השילוב משולבים בכיתות הרגילות תלמידים מן החינוך המיוחד שאובחנו כבעלי פוטנציאל להשתלבות בחינוך הרגיל. הכיתות הן הטרוגניות, כוללות לא מעט תלמידים עם הפרעות קשב וריכוז וקשיי למידה. בהתמחות זו יילמדו תיאוריות ומחקרים בתחום כמו גם שיטות פרקטיות ליישום בשטח על מנת להתמודד עם דילמות ועם צרכים שונים שעולים.

למה דווקא במכללת תל חי?

מכללת תל חי ידועה ברמת הלימודים הגבוהה שבה. המכללה משלבת בין לימודים אקדמיים מעמיקים לבין מחקר פעיל ומתן כלים יישומיים ופרקטיים בעבודת שטח. המכללה משתפת פעולה עם קהילות שונות באזור הצפון הידוע בהטרוגניות שלו וכולל מגוון אוכלוסיות. מעבר לכך מכללת תל חי נמצאת במיקום ייחודי בו הנוף הפסטורלי מהווה חלק בלתי נפרד מחיי המקום. חיי החברה עשירים ומגוונים, סטודנטים רבים גרים בסביבתה הקרובה של המכללה כך שישנו גיבוש ואווירה נעימה ורגועה, זאת במקביל לעשיה הרבה ורמת הלימודים הבלתי מתפשרת.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5257014
KjRec6b-i33tQl6KHnT00KX6HT5FIR-_8oXQKiRU2A8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Mmnx4QNDOek327DfbOcSXV8wxL0wHxJedKx4m5Acobg
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form