עיקרי הידע הנלמד במסלול
- היכרות עם מערכת הבריאות על היבטיה המדיניים והארגוניים.
- אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה.
- מודלים פסיכולוגיים המסבירים התנהגות מקדמת/מעכבת בריאות.
- מודלים של התערבות פרטנית וקבוצתית בדגש על התערבות קצרת טווח, בהתייחס לשלושה מישורים של מניעה: ראשונית, שניונית ושלישונית.
- סוגיות ייחודיות לטיפול במגוון אוכלוסיות(בחלוקה לפי קבוצות גיל והתפתחות, רקע אתני, תרבות, השתייכות לקבוצות בעלות מאפיינים וצרכים ייחודיים).
- העצמת רמת החוסן האישית של הסטודנט.ית במסלול, והכשרה למסוגלות תפקודית גבוהה גם במצבי קיצון.
המסלול כולל בתוכו שילוב של למידה תיאורטית והתנסות במסגרת הכשרה מעשית ייעודית במוסדות רפואיים.
- במצבי חירום תיבחן האפשרות לשלב את תלמידי המסלול במרכזי מידע שמפעילים מרכזים רפואיים.