-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים למסלול למצטיינים מוח ותודעה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג מסלול למצטיינים מוח ותודעה
ד"ר תמר אריאלי
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת בר אילן 2009
תחומי מחקר :
תכנון ופיתוח אזורי, חקר גבולות ופריפריה
פרופ' אמיר גולדשטיין
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2006
תחומי מחקר :
תולדות התנועה הציונית וארץ ישראל
פרופ' תמר הגר
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת תל אביב 1997
תחומי מחקר :
פדגוגיות בקורתיות ומתודולוגיות נרטיביות
ד"ר אילנה הירסטון
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת סטנפורד 2005
תחומי מחקר :
הקשר בין שינה ותהליכי ויסות רגשי
פרופ' יוחאי עתריה
ראש החוג ללימודים רב-תחומיים
פרופ' חבר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית 2016
תחומי מחקר :
תודעה, טראומה, טכנולוגיה
ד"ר אלי פיטקובסקי
מרצה בכיר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושלים 2016
תחומי מחקר :
אפיסטמולוגיה, מטפיזיקה
פרופ׳ ענת קדרון
ראש האקדמי של הספרייה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
היסטוריה של החינוך בא"י
פרופ' אילת שביט
ראשת התכנית לתואר שני בפילוסופיה
פרופ' חבר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושלים 2004
תחומי מחקר :
פילוסופיה של המדע
תמונה

מסלול למצטיינים מוח ותודעה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
מסלול למצטיינים "מוח ותודעה" בחוג לפסיכולוגיה בשילוב לימודים רב תחומיים
מסלול למצטיינים "מוח ותודעה" בחוג לפסיכולוגיה בשילוב לימודים רב תחומיים
מסלול למצטיינים מוח ותודעה מעניק לסטודנטים ולסטודנטיות ידע נרחב ומעמיק הכולל, פסיכולוגיה, ביולוגיה, מדעי המחשב, פילוסופיה, ביוכימיה ועוד, תוך שילוב ידע תיאורטי והתנסויות מעשיות.
החוג לפסיכולוגיה והחוג ללימודים רב תחומיים מאפשר לסטודנטים במסלול מצטיינים "מוח ותודעה" להעמיק בסוגיות הפילוסופיות והאתיות שנוגעות לחקר התודעה והמוח המעורר סוגיות פילוסופיות מן המעלה הראשון- מה הקשר בין גוף לנפש, בין חומר לרוח, ובניסוח מודרני: בין המוח לתודעה.
במסגרת המסלול המוצע, הסטודנטים והסטודנטיות ילמדו מגוון קורסים המתקיימים כיום, לרוב, במסגרת התארים המתקדמים בלבד. בין הקורסים המוצעים במסלול הייחודי ניתן למנות: חקר המוח הרגשי, מדעי הקוגניציה, פסיכולוגיה קוגניטיבית, חקר התודעה, ביוכימיה של המוח ומערכת העצבים, אתיקה, שפת תכנות ועוד.
הסטודנטים במסלול הייחודי ישתלבו בפרויקטים מחקרים הנעשים במעבדות הפסיכולוגיה המתקדמות של האקדמית תל-חי.
- המסלול המוצע הינו היחיד בארץ המציע 120 נ"ז סביב תמה מרכזית– מנקודת מבט שונות.
מטרות המסלול
מטרת העל של המסלול היא להוביל לשינוי בגופי הידע המוענקים לבוגרי ובוגרות החוג לפסיכולוגיה כדי להתאימם לשינויים המתרחשים בשדה הפסיכולוגי בשנים האחרונות. בשל העובדה כי הפסיכולוגיה הושפעה רבות מכניסתם של מדעי המחשב וחקר המוח אל תחומיה השונים, ראוי להקנות לתלמידי הפסיכולוגיה ידע נרחב בתחומי הליבה מן המדעים המדויקים, זאת בשילוב ידע מהותי ממדעי הרוח. המטרה האופרטיבית הנה פתיחת מסלול אקדמי- מחקרי להענקת תואר בוגר בפסיכולוגיה ורב תחומי בהתמחות מוח ותודעה לסטודנטים מצטיינים המעוניינים בעתיד ללמוד לתואר מוסמך במגמות המחקריות (בדגש על מדעי המוח) בפסיכולוגיה. כנגזרת ישירה של מטרות המסלול, אנו רוצים להעניק לסטודנטים המעוניינים להמשיך במסלול האקדמי המחקרי ידע וכלים על מנת להשתלב בכל תכנית מחקרית שבה ירצו ללמוד ולהתפתח.
תנאי קבלה למסלול מצטיינים מוח ותודעה:
ציון משוקלל של 661 לפחות (בין ממוצע הבגרות לציון הפסיכומטרי/מצרף)
או ציון בחינה פסיכומטרית/ מצרף גולמי של 661 לפחות בכפוף לזכאות לבגרות
- תהליך המיון והקבלה יכלול ראיון קבלה אישי (ו/או כל הליך מיון אחר שהוועדה תראה לנכון)
- יש לצרף לערכת ההרשמה קורות חיים ומכתב הצהרת כוונות, מומלץ לשלוח גם המלצות
אנגלית: נרשמים שאין ברשותם ציון בבחינה הפסיכומטרית חייבים להיבחן במבחן אמי"/ר"ם. הציון הנדרש לקבלה לחוג לפסיכולוגיה הינו 85 לפחות.
עברית: מועמדים ששפת האם שלהם אינה עברית ונבחנו בבחינה הפסיכומטרית בשפה שאינה עברית ו/או ששפת ההוראה בבית הספר התיכון שבו למדו אינה עברית, חייבים להציג ציון 110 לפחות במבחן ידע בעברית (יע"ל).
טווחי ועדה: ועדת הקבלה תדון במועמדים אשר אינם עומדים בדרישות הקבלה המלאות.
חריגים: ועדת הקבלה תשקול קבלתם של מועמדים חריגים במקרים מיוחדים כגון, הגברת הנגשה להשכלה הגבוהה, אוכלוסיות ייחודיות, נתונים אישיים ייחודיים לתחום הלימוד. אחוז החריגים לא יעלה על 10%.
לא עומדים בתנאי הקבלה? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים חייגו 04-8181855 שלוחה 1 או *9827
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם